Logowanie
Twój koszyk:

Liczba produktów: 0
Wartość produktów: 0



Autoryzowany Serwis

(autoryzowany serwis przyrządów HT-ITALIA, T&R Test, Rycom, High Voltage, Siglent, CEM, Peak Meter)


Firma TOMTRONIX, oferuje autoryzowany przez producentów, serwis przyrządów firm: HT-ITALIA, T&R Test, Rycom, High Voltage, Siglent, CEM, Peak Meter. Prowadzimy serwis gwarancyjny oraz pogwarancyjny.
Dzięki autoryzacji producentów posiadamy odpowiednią wiedzę, dostęp do instrukcji serwisowych oraz do oryginalnych części zamiennych. Tylko autoryzowany serwis zapewnia fachową opiekę nad zakupionymi przez Państwo przyrządami.

Serwis
Kalibracja
Kalibracja to proces strojenia przyrządu, który jest wykonywany w trakcie produkcji oraz czasami jest wymagany po naprawach, jeżeli nastąpiła ingerencja w obwody odpowiedzialne za dokładność pomiarów. Żaden z obecnie oferowanych przez nas przyrządów, nie ma na tyle szybko starzejących się lub podlegających zużyciu podzespołów, żeby przyrząd wymagał okresowej kalibracji. Zazwyczaj nadmierna niedokładność pomiaru jest wynikiem uszkodzenia obwodów pomiarowych.
Kalibracja, jeżeli jest wymagana, jest wykonywana w trakcie naprawy przyrządu.
Czasami, szczególnie dotyczy to przyrządów kilkunastoletnich, w trakcie okresowego wzorcowania okazuje się, że dany przyrząd nie mieści się w deklarowanej klasie dokładności. Wtedy również wymagane jest wykonanie kalibracji.
Aktualizacje software i firmware
Zdarzają się sytuacje, gdy przyrząd wymaga aktualizacji firmware z powodu wykrycia przez producenta błędu w działaniu przyrządu, poprawienia parametrów pracy lub na przykład pojawienia się polskiej wersji językowej. Jeżeli przyrząd nie jest przystosowany do aktualizacji przez użytkownika, wtedy również dokonujemy takiej aktualizacji w naszym serwisie.
Dosyć często pojawiają się kolejne wersje programów współpracujących z przyrządami. Ponieważ programy te są chronione prawami autorskimi, każdorazowo prosimy o kontakt, wtedy poinformujemy w jaki sposób można uzyskać aktualizację.
Czas trwania naprawy przyrządu
Zazwyczaj termin naprawy nie przekracza jednego tygodnia.
Są jednak sytuacje, w szczególności dotyczy to poważnego sprzętu do badań urządzeń energetycznych, gdy wysyłamy przyrządy do producentów i wtedy czas naprawy wydłuża się do miesiąca.
W przypadku zlecenia wzorcowania, czas naprawy również ulega wydłużeniu o czas wzorcowania.

Uwagi:

  • Przed przysłaniem przyrządu do naprawy prosimy o kontakt telefoniczny.
  • Zalecamy przesyłanie przyrządów w fabrycznych opakowaniach, aby uniknąć uszkodzeń w czasie transportu.
    Wymaganie to jest obligatoryjne w przypadku dużej i ciężkiej aparatury pomiarowej.
  • Prosimy o dołączenie opisu uszkodzenia (niesprawności) wraz z podaniem nazwiska i numeru telefonu osoby prowadzącej sprawę.
  • Przed rozpoczęciem naprawy pogwarancyjnej dokonujemy oględzin w celu wyceny naprawy.
    Jeżeli zdecydujecie się Państwo na naprawę, wtedy koszt oględzin zostaje anulowany.
  • Nie serwisujemy przyrządów pomiarowych innych marek niż te, które oferujemy.

Powiadomienie o plikach cookie. Witryna korzysta z plików cookie.
Pozostając na tej stronie, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.
Dowiedz się więcej