Logowanie
Twój koszyk:

Liczba produktów: 0
Wartość produktów: 0
Skip Navigation Links

Uwaga: ze względu na epidemię, aktualnie prowadzimy sprzedaż przyrządów wyłączenie w formie wysyłkowej
w trosce o wspólne bezpieczeństwo wstrzymujemy możliwość wejścia na teren firmy



Przyrządy do badań instalacji elektrycznych:
Zestawienie | MacroTest G3 | Jupiter | Neptune | COMBIG2 | COMBI419 / COMBI420 / COMBI421 | SPEED 418 | M75 | M74 | M73 | IMP57 | EV-TEST100 | MacroTest 5035 |

EV-TEST100

(adapter do badania stacji ładowania samochodów elektrycznych)

OpisDane techniczneCeny/ZakupyDo pobraniaFilmy

EV-TEST100 w połączeniu z odpowiednim wielofunkcyjnym miernikiem firmy HT (np. MacroTest G3) symuluje pojazd elektryczny podłączony do stacji ładowania, pozwalając na weryfikację pełnej funkcjonalności oraz bezpieczeństwa elektrycznego stacji ładowania samochodów elektrycznych w skrócie EVSE (EVSE od słów Electrical Vehicle Supply Equipment).

Adapter potrafi symulować obecność samochodu elektrycznego w celu pomiaru sygnałów napięcia wyjściowego ze stacji ładowania oraz symulować warunki stanów awaryjnych.

Możliwości adaptera EV-TEST100

  • Do badania stacji EVSE z trybami ładowania 2 i 3
  • Kabel ładowania ze złączem typu 2 (IEC 62196-2)
  • Symulacja stanu pojazdu przełącznikiem Control Pilot (stan CP)
    • A - samochód elektryczny odłączony
    • B - samochód elektryczny podłączony, ale nie gotowy do ładowania
    • C - samochód elektryczny podłączony, gotowy do ładowania, wentylacja nie wymagana
    • C - samochód elektryczny podłączony, gotowy do ładowania, wentylacja wymagana
  • Symulacja obciążalności prądowej przełącznikiem Proximity Pilot (stan PP)
    • NC - system EVSE odłączony
    • 13A - system EVSE podłączony z prądem maksymalnym 13A
    • 20A - system EVSE podłączony z prądem maksymalnym 20A
    • 32A - system EVSE podłączony z prądem maksymalnym 32A
    • 63A - system EVSE podłączony z prądem maksymalnym 63A
  • Symulacja warunków awarii FAULT PE - przerwany przewód ochronny PE
  • Symulacja warunków awarii FAULT E - błąd w sygnale CP
  • Sprawdzenie sprawności wewnętrznego miernika energii stacji (sekcja LOAD)
  • Kontrolki LED do detekcji obecności faz napięcia
  • Zacisk podłączenia kabla sygnałowego C100EV do podłączenia przyrządu HT
  • Zaciski N, PE, L1, L2, L3 do podłączenia do przyrządu HT
  • Zaciski PE, N, L do podłączenia zewnętrznego obciążenia
  • Bezpiecznik ochronny dla sekcji LOAD
  • Pomiary zgodne z normami IEC/EN61851-1 oraz IEC/EN60364-7-722
  • Adapter EV-TEST100 współpracuje z następującymi przyrządami HT*:
    • MACROTESTG3
    • COMBIG2
    • COMBIG3
    • SUPERCOMBI
    • COMBITEST425
    (*) - wymagana aktualizacja firmware

Mechaniczna blokada

Dzięki symulacji statusu samochodu jest możliwa weryfikacja, poczynając od statusu B, czy kolumna stacji ładowania blokuje możliwość odłączenia kabla. *

* - tylko dla stacji ładowania wyposażonych w system blokowania
Symulacja awarii PE i CE

Dzięki przełącznikowi jest możliwe przeprowadzenie symulacji przerwy w przewodzie ochronnym (Fault PE) oraz symulacji błędu w sygnale CP (Fault E)
Monitoring wyjścia PWM

Poprzez dedykowane wyjście oraz będący na wyposażeniu kabel C100E jest możliwa weryfikacja trybu ładowania i dekodowanie prądu ładowania poprzez akwizycję sygnału PWM (modulacja szerokości impulsu).
Weryfikacja przełącznikiem CP

Symulacja stanu pojazdu elektrycznego: odłączony, podłączony i gotowy do ładowania lub nie gotowy, wentylacja wymagana lub nie wymagana.
Weryfikacja przełącznikiem PP

Możliwość symulacji różnych obciążalności kabla ładowania, aż do 63A, gdy EV-TEST100 jest podłączony do stacji ładowania*.

* - tylko dla stacji ładowania wspierających tą funkcję



Powiadomienie o plikach cookie. Witryna korzysta z plików cookie.
Pozostając na tej stronie, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie.
Dowiedz się więcej